Reisprogramma Spanje Mallorca

brochure Mallorca 2018

Voorjaarsvogels op Mallorca

• Reiscode 1806MAL
  • 8-daagse vliegreis van vrijdag 27 april t/m vrijdag 4 mei 2018 .
  • Reissom  € 1199,- p.p.  op basis van gedeelde 2-persoons kamer. Er zijn helaas geen 1-persoonskamers beschikbaar.
  • Vroege vogel korting € 25,-
  • Reisleider:  Emile Dirks,  Emile.Dirks@Stichtingvogelreizen.nl
  • Accommodatie:  middenklasse hotels, incl. all maaltijden (lunch als picknick), m.u.v. op vliegvelden.
  • Inclusief:  alle vervoer met eigen bus, entreegelden en lokale gidsen.
  • Exclusief: € 50,- voor 20 kg ruimbagage (inden gewenst), nog niet bekende toeslagen,  drankjes bij maaltijden en consumpties tijdens eventuele "koffiestops", verzekeringen, fooien en personnlijke uitgaven.
  • Download of vraag de brochure aan voor meer informatie.
  • Deze reis is volgeboekt!

Voorjaarsvogels op Mallorca

Mallorca is als vogelreisbestemming al heel lang internationaal bekend. Dit grootste eiland van de Spaanse Balearenarchipel wordt gekenmerkt door een prachtig pallet biotopen, met o.a.: boomgaarden, moerassen, rotskusten, bergen en agrarische gebieden. En het altijdgroene, dichte struikgewas, met hier en daar nog restanten bos: de maquis. Deze grote diversiteit aan landschappen levert ons een keur aan vogelsoorten op. (west-)mediterrane vogelsoorten waar we van gaan genieten zijn bijvoorbeeld: Rode Patrijs, Marmereend, Knobbelmeerkoet, Grauwe en Bruine Kiekendief, Roodpootvalk, Kwartel, Dwergarend, Griel, Hop, Grauwe en Cirlgors, Roodkopklauwier, Vale Pijlstormvogel, Kwak, Vorkstaartplevier, Monniksgier, Balearische Grasmus, Zwartkoprietzanger en mogelijk al de Eleonora’s Valk. Ons hotel staat aan de noordkant van het eiland, vlakbij het grote moerasgebied Parque Natural S’Albufera. Met onze minibus maken we dagelijks boeiende natuur- en vogelexcursies, met een veldlunch als middagstop.

Raadpleeg de uitgebreide brochure op onze website, óók voor de definitieve data en prijzen. Voorboeken kan overigens altijd.

Home | Top Reisprogramma