Boekingsinformatie

Home // Boekingsinformatie

Informatie aanvragen en boeken

Bent je na het bekijken van deze site geïnteresseerd in uitgebreidere informatie over één of meer van onze reizen, of wens je je in te schrijven als deelnemer, neem dan contact op met Stichting Vogelreizen.

Contact opnemen

Je kunt de informatie per e-mail aanvragen: INFO@STICHTINGVOGELREIZEN.NL
De brochure van de door jou gewenste reisbestemming wordt zo spoedig daarna toegezonden. In geval deze bij aanvraag nog niet gereed is, zal de verzending hiervan op een later tijdstip aan alle aanvragers tegelijkertijd plaatsvinden. Wil je met je eigen vogelwerkgroep of vriendenclub van 5 of meer personen naar een bepaalde bestemming, dan is het mogelijk dit in overleg te organiseren, mits je hiervoor een aanvraag indient minstens 6 maanden vóór de gewenste vertrekdatum.

Boeken

Boeken voor één van onze reizen kun je op twee manireen.

A. Bij iedere bochure die we sturen wordt een boekingsformulier ingesloten. Invullen en opsturen per post of als scan per e.mail.

B.  Je kunt dat formulier*  ook hier downloaden en dan zelf printen, invullen en opsturen per post of gescand per e-mail..

Let op! De boeking is pas definitief als ook het aanbetalingsbedrag is ontvangen.

Het motto “Wie snel boekt, heeft de grootste kans op deelname”, geldt zeker voor onze reizen. Opties kunnen niet gehonoreerd worden. Is een reis volgeboekt dan bestaat soms de mogelijkheid voor plaatsing op de reservelijst. In een enkel geval is er door onverwachte annulering van een deelnemer kans op een plaats voor een ander. Mocht je pas vlak voor vertrek kunnen besluiten tot deelname, realiseer je dan dat onze organisatie afhankelijk is van derden en extra kosten zullen worden doorberekend. Bovendien is er slechts een kleine kans dat je late wens uiteindelijk in vervulling zal gaan.

de bij het formulier behorende reisvoorwaarden vindt u hier.